אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא שירות הלקוחות טוב שמותיר את הלקוחות מרוצים ומסופקים. שירות לקוחות חשוב גם עסקים קטנים בתחומים כמו קידום אתרים, ובאמצעות שרות כגון "סלולר לעסקים" של חברת Voicenter אפשר לספק את השירות הטוב ביותר. במה מדובר? ומה חשיבות הספק בהקשר זה?

כל היכולות, גם בסלולר

מרכזיות וירטואליות הן מערכות תקשורת מתוחכמות, אשר עסקים עושים בהן שימוש מזה זמן רב. מערכות אלה, מזניקות את יכולות התקשורת של העסק קדימה, בדרכים רבות. מצד שני, ישנם עסקים קטנים יחסית, אשר אולי לא חושבים בכלל במונחים של מערכות מסוג זה. התפתחות הסמרטפונים עם יכולותיהם המרשימות, מאפשרת להם להתנהל היישר ממכשירים אלה, בכל הנוגע לשיחות טלפון, אימיילים, רישות חברתי ועוד. אך מסתבר שניתן לחבר את היכולות של שני העולמות הטכנולוגיים האלה ובכך, לקבל פתרון רחב ושימושי במיוחד. אם מוסיפים לתמונה עבודה עם ספק מומלץ בתחום, תהיו מכוסים גם מהיבטים כגון איכות המערכות ורמתן, תמיכה מקצועית וכדומה.  “סלולר לעסקים" הוא שרות שמרחיב זאת, גם לטלפונים הסלולריים של העובדים, עם נתב שיחות סלולר, ניטור השלוחה הסלולרית, שירותי מספור סלולריים ועוד. כמו כן, ניתן לשלב במערכת טלפון סלולרי שולחני.

כמה מילים על Voicenter

Voicenter היא חברה ותיקה בתחום זה, אשר מציעה מערכת טלפוניה משוכללת לעסקים, בפורמט של שרות ענן.

השרות מתבסס על 5 חוות שרתים, בישראל, אירופה, ארה"ב, אוסטרליה והונג קונג. תודות לפריסה גלובלית נרחבת זו, מתקבלת רציפות בפעילות במערכת ושרידות משופרת. Voicenter מספקת לעסקים את כל הדרוש בתחום מרכזיות התקשורת הוירטואליות, כולל חומרה משלימה (כגון נתבים, טלפונים ואוזניות).

 

 

היתרונות עבורכם

שרות סלולר לעסקים מספק כמה יתרונות בולטים:

קלות הטמעה

שרות סלולר לעסקים מאפשר להתחיל לעבוד איתו בקלות ובמהירות. כל הדרוש לשם כך, הוא רק התקנת כרטיס SIM מיוחד שהחברה מציעה.

חסכון בהוצאות

מאחר שלכל עובד ממוצע יש כיום סמארטפון, אין צורך לרכוש מכשיר סלולרי ייעודי על חשבון העסק, בכדי להתחבר למרכזיה בענן.

חיבור מתמיד

עם האפשרות של שימוש במרכזיה מהטלפון הנייד, תוכלו להיות מחוברים למרכזיה מכל מקום ובכל זמן.

לא רק תקשורת

חשוב להבהיר שלא מדובר רק על תקשורת בהיבט של ביצוע שיחות. הגישה למרכזיה מהסמארטפון, מספקת גישה מכל מקום, לכל שירותי המרכזייה המיוחדים. אלה כוללים למשל יכולת הקלטת שיחות, נתב שיחות מתקדם (Interactive Voice Response), שירות חייגן ועוד.

המשמעויות העסקיות

יתרונות הסלולר ויתרונות המרכזיות בענן, לא חייבים להיות עניין של או זה או זה. אפשר גם וגם. באמצעות שרות סלולר לעסקים, תוכלו לשפר את המענה הטלפוני שאתם מספקים ללקוחות. אגב, אינכם חייבים להיות חברה גדולה עם מוקד קבלת שיחות רב עובדים, בכדי שנושאים כאלה יעסיקו אתכם. גם אם יש לכם היקף לקוחות מצומצם יחסית ואינטראקציה לא רבה בטלפון, אינטראקציה זו עדיין עשויה להיות חשובה ביותר. הסמרטפון משמעותי מאוד כיום מבחינה עסקית, לא רק מעצם הפיכתו לכלי עבודה, בדומה למחשב השולחני או ללפטופ. לפני הכול, מדובר על ניידות ועל פתרון הניידות האולטימטיבי. עבודה מהבית, שאיננה דבר חדש, מוסיפה ומתרחבת לאחרונה. עובדים ומנהלים רבים גם עובדים מהדרכים, כחלק שגרתי מתפקידם. כך שיש חשיבות רבה, ליכולת לחבר התקן מחשוב נייד מרכזי אחד שברשותם, למערכות הניהול של העסק, כגון המרכזייה בענן.

לסיכום

כדאי להיות מודעים לאפשרויות הרבות אשר זמינות כיום בתחום התקשורת, גם עבור עסקים קטנים יחסית. שרות הסלולר לעסקים שהצגנו, ממחיש זאת והוא נקודה טובה להתחיל ממנה.