בחירת ספק אינטרנט לא אמורה להיות תהליך מסובך. עם זאת, לאור חשיבותה הרבה לבעלי אתרים מסחריים, כדאי להם לעשות זאת, תוך לקיחת הדגשים הבאים בחשבון:

הגדרת דרישות

מומלץ להתחיל את תהליך הבחירה, מהגדרה ברורה של הדרישות שלכם מספק אינטרנט. חשוב לדעת בדיוק מה אתם מחפשים ושהגדרה זו תהיה מוסכמת על כל הגורמים הרלוונטיים בעסק. כך תקבלו נקודת מוצא מצוינת להמשך, שתעזור להתמקד.

אמינות

את היבט אמינות הספק, כדאי לשים בראש סדר העדיפות שלכם. זאת, מאחר שניהול אתר מסחר מתבצע באופן  רצוף – חשוב שלא להפריע לו. תקלות עשויות להתרחש גם אצל ספק אמין, אבל הנקודה הקריטית היא כיצד הוא יטפל במצב. ספק אמין דוגמת ספק אינטרנט ITC, יטפל במצבי משבר באופן שמסייע לצמצם נזקים ללקוחותיו. ההיפך נכון לגבי ספק עם רמת אמינות נמוכה.

בעלי אתר מסחר כך תבחרו נכון את ספק האינטרנט שלכם

תמיכה

בהמשך לנושא האמינות, חשובה מאוד התמיכה שהספק מציע. ראשית, עסקים זקוקים לתמיכה רחבה יותר מאנשים פרטיים, מבחינת שעות וימי זמינות התמיכה. שימו לב גם לערוצי התמיכה, כך שיתאימו לאופני התקשורת הנוחים לכם – טלפון, אימייל או ערוצים נוספים. לבעלי אתר מסחרי, משתלם לשלם עבור תמיכה מורחבת איכותית, כפי שמציע למשל ספק ITC. זו היא השקעה שעשויה בהחלט להחזיר את עצמה עם הזמן. כך תבטיחו שאם ישנה איזו תקלה בגישה לאינטרנט, תקבלו לכך מענה טוב ומהיר.

התאמה טכנית

כחלק מתהליך הבחירה, תתמקדו כמובן באותן חבילות אינטרנט שתואמות לדרישותיכם הטכניות. סביר שתרצו חבילת אינטרנט עם מהירויות העלאה גבוהות, שיקלו עליכם להעלות חומרים עדכניים "כבדים" לאתר המסחר. כמו שאומרים, time is money וחשוב שלא יהיו עיכובים מיותרים. ספקים בולטים כמו ITC, מציעים לרוב יותר מחבילה אחת שתתאים לכם